Podstawy języka angielskiego na recepcji

Angielski-dla-recepcjonistów

Cel szkolenia

Nabycie podstawowych umiejętności z zakresu obsługi gościa w recepcji hotelowej oraz SPA.

Korzyści dla uczestników

  1. Przyswojenie i utrwalenie podstawowego słownictwa oraz form gramatycznych stosowanych podczas obsługi gościa.
  2. Podniesienie własnych kwalifikacji zawodowych
  3. Wzrost pewności siebie podczas obsługi gości w języku obcym. Poprawa wizerunku obiektu oraz wzrost jakości oferowanych usług.

Szkolenie kierowane do osób z podstawową lub średnią znajomością języka, które nie miały wcześniej styczności z obsługą gościa anglojęzycznego lub pragnące utrwalić i usystematyzować dotychczasową wiedzę.

Czas trwania  – 12 godzin zegarowych

Ramowy program

  1. Przedstawianie się, nazywanie podstawowych zawodów w hotelu.
  2. Powitanie gości przybywających do hotelu. Meldowanie: potwierdzanie długości pobytu, warunków finansowych, standardu pokoju, usług dostępnych w cenie oraz dodatkowo płatnych.
  3. Zapoznanie gości z topografią obiektu.
  4. Prezentacja oferty obiektu. Rekomendacja usług dodatkowych: gastronomii, SPA, wellness. Przyjmowanie rezerwacji na usługi dodatkowe.
  5. Polecanie atrakcji oraz usług zewnętrznych.
  6. Obsługa gościa w trakcie pobytu: reagowanie na podstawowe prośby, uwagi i skargi.
  7. Wymeldowanie: podsumowanie pobytu, sprawdzenie satysfakcji gościa, przygotowanie i prezentowanie rachunku. Reagowanie na uwagi dotyczące pobytu oraz rachunku końcowego. Przyjmowanie płatności, zamykanie rachunku. Zapraszanie do ponownej wizyty w obiekcie. Pożegnanie gości.
  8. Przyjmowanie rezerwacji telefonicznych i bezpośrednich.
  9. Sytuacje kryzysowe: reagowanie na gniew gości.

Zadzwoń