Podstawy języka angielskiego dla pracowników restauracji

Cel szkolenia

Nabycie podstawowych umiejętności z zakresu obsługi gościa śniadaniowego, restauracji i baru w języku angielskim.  

Korzyści dla uczestników

  1. Przyswojenie i utrwalenie podstawowego słownictwa oraz form gramatycznych stosowanych podczas obsługi gościa
  2. Podniesienie własnych kwalifikacji zawodowych
  3. Wzrost pewności siebie podczas obsługi gości w języku obcym co może wpływać na dodatkową gratyfikację w postaci napiwków

Szkolenie kierowane do osób z podstawową lub średnią znajomością języka, które nie miały wcześniej styczności z obsługą gościa anglojęzycznego lub pragnące utrwalić                                        i usystematyzować dotychczasową wiedzę.

Czas trwania

16 godzin zegarowych. Sugerowany rozkład zajęć 4 dni po 4 godziny.

Ramowy program

  1. Obsługa gościa śniadaniowego.  Asortyment bufetu śniadaniowego
  2. Obsługa gości w restauracji: powitanie, proponowanie stolika, rekomendowanie dań z menu, przyjmowanie zamówień, zamykanie rachunków,  sprawdzanie satysfakcji gości
  3. Nauka podstawowych opisów dań z karty menu, kary napoi oraz karty drinków
  4. Podawanie win, rekomendowanie win do dań, radzenie sobie z potencjalnymi reklamacjami wina
  5. Obsługa gościa w barze
  6. Przyjmowanie rezerwacji telefonicznych i bezpośrednich
  7. Nauka podstawowych zwrotów i sposobów radzenia sobie z dodatkowymi  zamówieniami oraz nietypowymi prośbami gości
  8. Nauka zwrotów z zakresu radzenia sobie z potencjalnymi skargami gości restauracji

Cena 4 000 PLN

Call Now ButtonZadzwoń