Podstawy języka angielskiego w dziale obsługi pokoi

Cel szkolenia

Poznanie podstawowego słownictwa, zwrotów oraz prostych form gramatycznych niezbędnych przy obsłudze gości w języku angielskim.

Korzyści dla uczestników

  1. Umiejętność reagowania na podstawowe prośby gości anglojęzycznych kierowanych do pracowników działu housekeeping
  2. Nabranie pewności siebie w kontaktach z gośćmi anglojęzycznymi
  3. Podniesienie własnych kwalifikacji zawodowych

Szkolenie kierowane do osób, które nie miały wcześniej kontaktu z językiem angielskim lub osób pragnących utrwalić i usystematyzować dotychczasową wiedzę.

Czas trwania

6 godzin zegarowych. Sugerowany rozkład zajęć 2 dni po 3 godziny.

Ramowy program

  1. Powitanie i pozdrawianie gości hotelowych
  2. Wejście do pokoju podczas pobytu gości.  Zasady zachowania, podstawowe pytania jakie może zadać personel sprzątający
  3. Podstawowe słownictwo z zakresu wyposażenia pokoju hotelowego oraz garderoby gości
  4. Reagowanie na prośby gości
  5. Reagowanie na zgłaszane usterki

Call Now ButtonZadzwoń