Podstawy języka angielskiego w dziale obsługi pokoi
Cel szkolenia
Poznanie podstawowego słownictwa, zwrotów oraz prostych form gramatycznych niezbędnych przy obsłudze gości w języku angielskim.
Korzyści dla uczestników
- Umiejętność reagowania na podstawowe prośby gości anglojęzycznych kierowanych do pracowników działu housekeeping
- Nabranie pewności siebie w kontaktach z gośćmi anglojęzycznymi
- Podniesienie własnych kwalifikacji zawodowych
Szkolenie kierowane do osób, które nie miały wcześniej kontaktu z językiem angielskim lub osób pragnących utrwalić i usystematyzować dotychczasową wiedzę.
Czas trwania
6 godzin zegarowych. Sugerowany rozkład zajęć 2 dni po 3 godziny.
Ramowy program
- Powitanie i pozdrawianie gości hotelowych
- Wejście do pokoju podczas pobytu gości. Zasady zachowania, podstawowe pytania jakie może zadać personel sprzątający
- Podstawowe słownictwo z zakresu wyposażenia pokoju hotelowego oraz garderoby gości
- Reagowanie na prośby gości
- Reagowanie na zgłaszane usterki